Getting Settled - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Getting Settled - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Getting Settled

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

29 Augustus 2009 | Nederland, Panningen

Gisteren ben ik dan eindelijk aangekomen op Cincinatti airport. De reis ging niet helemaal als gepland. Ik had een tussenstop in Parijs vanwaar het vliegtuig om 12 uur moest vetrekken. Door een kapotte starter van een motor werd dit echter 6 uur later. Daarom ben ik pas om 9 uur 's avonds locale tijd geland i.p.v. half 4 's middags. M'n begeleider had de sleutel van mijn appartement al opgehaald zodat ik toch nog in mijn eigen kamer kon slapen 's avonds. Ik deel een 4 kamer appartement met maar één andere Chinese jongen. Hij heeft (no kidding) een 9.07 kg zak rijst in de keuken staan. Beetje formaat kunstmest zak.

Vanmorgen ben ik eerst naar de supermarkt gegaan. De afmetingen waren natuurlijk lekker Amerikaans. Ik heb even geteld hoeveel meter gangpad er was besteedt aan de cornflakes: 21 meter!! Verder ben ik vandaag op de uni geweest om verschillende dingen te regelen. Erg mooie oude gebouwen en ontzettend groot en erg groen.

Rond 5 uur ben ik nog even met m'n begeleider naar de Wall Mart gegaan die natuurlijk 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend is. Als je daar binnen komt... 2 voetbalvelden groot ongeveer. Hier heb ik m'n nieuwe telefoon gekocht omdat m'n eigen (dual band) hier niet werkt.

Nu nog even de telefoon in orde maken en dan straks lekker slapen.

Gr's Bram from Oxford, Ohio

• 29 Augustus 2009 - 19:32

Thea:

Hello Bram, I heart that you speak English very well, so I try to write something in that Language. Today, Saturday, I went to the megastore Phicoop in Kessel to do my boodschappen. De cornflakes neemt hier slechts een halve meter in beslag en ik stond na 75 meter lopen alweer buiten. Groetjes van Johan en Thea. (P.s. Fijn dat je nieuwe telefoon al werkt).

Verslag uit: Nederland, Panningen

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009