Dayton airport museum - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Dayton airport museum - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Dayton airport museum

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

22 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Afgelopen week was mijn begeleider van de TUe hier in Miami. We hebben de nodige dingen besproken deze week. We hebben onder andere een journal uitgekozen waarin we mijn resultaten van mijn onderzoek gaan publiceren :). De keuze is gevallen op het journal of "Nonlinear Dynamics" (http://www.springer.com/engineering/journal/11071). Er komt waarschijnlijk ook nog een conference paper (kortere versie van de Journal paper) maar we hebben nog geen keuze kunnen maken voor een conferentie. Verder hebben we samen de nodige lunches genuttigd deze week dus dat was wel erg gezellig. Zaterdagmiddag heeft Amit (mijn begeleider hier in de US) ons meegenomen naar het vliegtuigmuseum in Dayton (uurtje rijden) wat ook wel leuk was om een keer te zien. Was wel erg donker binnen dus de foto's zijn tamelijk belabberd:

http://www.mijnalbum.nl/Album=6WYKDQPI

Afgelopen vrijdag was er voor de verandering weer eens een huisfeest ergens hier in Oxford, erg gezellig. Gisteravond (zaterdag) hebben we een feestje gehad bij de buren thuis waar weer het nodige beerpong en flip cup gespeeld is. Van te voren hebben we pasta gegeten die L.T., Laura en Katy K. voor ons gemaakt hadden in L.T.'s huis. Erg lekker, voelde weer een beetje als thuis waar je zo aan kan schuiven als het eten klaar is ;). Thanks mam :p.

Verder is er al een facebook event opgezet voor mijn 'Farewell Bram Party' zoals de buren het noemen. De laatste zaterdag houden we een feestje. Het wordt gecombineerd met de verjaardag van Katy K. en wordt gehouden in de Fraternity van de buren (Chi Phi). Wordt wel gezellig denk ik. Gelukkig gaat mijn vlucht de zondag erna pas om half 3 's middags dus heb ik nog genoeg tijd om wakker te worden ;).

Dinsdagmiddag rond de middag vertrek ik richting Cleveland waar ik Thanksgiving ga vieren met de familie Seryak. Heb er ontzettende zin in, worden zeker een aantal gezellige dagen. Ik zal zorgen dat als er een dikke 'Turkey' op de tafel verschijnt dat ik er een foto van maak. Als het goed is komen we zondag weer terug in Miami en begint mijn laatste week hier. Wordt waarschijnlijk een rustige week wat stagewerk betreft, zal nog moeten werken aan de paper en ik moet ook nog een presentatie maken die ik in Eindhoven moet houden.

Natuurlijk mag ik niet vergeten om Ellen alvast te feliciteren voor haar verjaardag komende dinsdag. Van harte gefeliciteerd alvast mup!! Zie je snel weer over een paar daagjes, can't wait!!!

Ohja, Patta Poefs, super nummer!! Heb het al gehoord op jullie Hyves en heb jullie foto's en filmpje natuurlijk bekeken. Kan niet wachten om het live ook een keer mee te maken in de komende weken, i.i.g. staat de Bonte Avond al op het programma :). Ziet er allemaal erg gezellig uit, Dotje super party moet ook wel leuk zijn geweest lijkt me of niet?. Tot over ongeveer 2 weken allemaal.

Cheers, Bram

  • 22 November 2009 - 19:01

    Pap:

    Ik dacht, kijk eens of Bram nog iets op zijn site geschreven heeft,net voor het eten.En inderdaad. Ben er trots op dat je resultaten gepubliceerd worden. Het feesten gaat je daar goed af, gelijk heb je , zou ik ook doen. Zou best bij jouw Fareball Bram Party aanwezig willen zijn. Wensje nog een par fijne dagen in CLEVELAND. Tot soon in Panningen en dan maken wij er wel een feestje van. Dat was alwwer 25 minuten. hoije Pap.

  • 23 November 2009 - 10:15

    Thijs:

    Hey Bram,
    Ziet er relaxed uit wat je de laatste weken nog gaat doen, eerst Thanksgiving, dan zorgen dat je paper er netjes uitziet en als afsluiting nog een 'farewell party'. Mijn reisje Oslo zit er alweer op, komende weken nog even zorgen dat alles afkomt en dan zien we elkaar snel weer in EHV. Greetz Thijs

  • 23 November 2009 - 18:53

    Dennizz:

    Pfft, volgens mij heb jij geen zin meer om verder te gaan met t onderzoek;) Gaat er op t einde gewoon een week tussenuit. Als ik dat geflikt had hier had ik geen presentatie en maar n half verslag ;)
    Wat LaTeX betreft: voor de presentatie is t gewoon copy-paste vanuit t verslag, das wel handig:p
    Suc6 & tot de borrel:p

    Dennizz

  • 24 November 2009 - 19:02

    Thea:

    Hoi Bram,
    Ik lees dat je de resterende tijd goed volgepland hebt. Hier in Kessel tellen we af. Vanmorgen om 11.00 uur leverde tot mijn grote verbazing Claessen pakketservice hier een doos af van 50x35x35 cm. Ra-ra-ra van wie??? Ellen was blij verrast toen ze de doos 's avonds opende en het schitterende boeket zag met vele mooie, rooie ro...! We proberen ze zeker 14 dagen mooi te houden, zodat je ze zelf ook nog kunt bewonderen. Geniet nog deze laatste 12 dagen en tot spoedig ziens. Groetjes van de
    Knips uit Kessel.


  • 28 November 2009 - 13:02

    Dennizz:

    Hey Bram,

    Hopelijk is de trip naar Cleveland goed bevallen! Hoef jij daar geen presentatie te houden?
    Op aanraden ben ik gister begonnen met de pilot van Flasforward. Kan best wel s n goeie serie zijn, thanks mate;)

    Bis soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 33583

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: