Nog een paar dagen - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Panningen, Nederland van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

15 Augustus 2009 | Nederland, Panningen

Nog 12 dagen en dan vlieg ik naar Amerika. Ik heb de belangrijkste dingen geregeld zoals het visum, slaapplek en creditcard. Ik heb er zin in maar het is wel spannend.

Maandag 24 augustus kan de kiët nog een pilsje komen drinken bij mij thuis.

• 28 Augustus 2009 - 09:44

Ans:

Ha die Bram,
    How are you doing?
    Je begrijpt dat je tegenwoordig regelmatig onderwerp van gesprek bent bij ons thuis. Toch een mooi avontuur zo'n reis naar Amerika.
    We wensen je heel veel succes met je studie, maar zoals Gijs al zei, vergeet vooral niet te genieten van alles wat je nu tegenkomt. Het wordt vast een tijd waar je later nog met heel veel plezier aan terug zult denken.
    We blijven je op de voet volgen en we zie je weer in december.