Cornhole and Korean food - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Cornhole and Korean food - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Cornhole and Korean food

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

15 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Allereerst, nogmaals iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn log!!

Deze week is voor de verandering weer eens voornamelijk gevuld met het schrijven van verslagdelen. Ik heb nu bijna alles op papier staan en hoop dat er niet meer te veel nieuwe resultaten komen zodat ik niet meer te veel hoef te typen... Volgende week komt Fey langs, Shukla en ik gaan hem dinsdag oppikken van het vliegveld. Ik ga waarschijnlijk ook beginnen met het schrijven van mijn journal paper komende week! Zou een hele mooie afsluiting van mijn stage zijn om iets te publiceren.

Gisteren heb ik mijn eerste spel Cornhole gespeeld hier in de US. Het is een spel dat origineel uit Ohio komt. Er zijn twee teams met elk een aantal zakjes gevuld met maïs (corn) die je in het andere teams gat (hole) moet gooien. Als het goed is is er een foto te vinden hier:

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZCGZHMCO

Zaterdagavond zijn we voor het stappen gaan eten bij een KASA avond, wat staat voor Korean American Student Association. Er was gratis Koreaans eten in buffetvorm. Laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik niet naar Azië ben gegaan voor mijn stage. Er is een foto van te vinden op bovenstaande link. Het was de slechtste maaltijd die ik ooit gegeten heb... Daarna zijn we dan ook met z'n allen naar 'Shriver Center' gegaan op de campus om gewoon wat doodnormale Amerikaanse pizza te eten ;).

Vandaag is een lekkere luie zondag, bestaande uit niks doen en wat football kijken. Zometeen even skypen moet Ellen, nog een paar weekjes en dan kunnen we weer eindelijk in persoon met elkaar praten :). Het einde komt dan ook al echt in zicht. Thanksgiving weekend staat nog voor de deur wat waarschijnlijk erg gezellig en natuurlijk Amerikaans gaat worden.

Tot over een paar weken allemaal!

Ohja, Patta Poefs gefeliciteerd met jullie presentatieprijs! Het T-shirt en de CD zijn nog steeds onderweg maar ik ben erg benieuwd ;).

  • 15 November 2009 - 20:09

    Thuisfront:

    Bedankt voor je up-date en de bijgaande foto's.
    Het Koreaans bordje eten zag er inderdaad niet echt smakelijk uit en ik ben blij dat jullie daarna een lekkere vette hap in pizzavorm tot jullie genomen hebben. Geniet nog maar die laatste weken. Ellen en ik hebben afgesproken dat Ellen je als eerste beet mag pakken bij je terugkomst, maar dat ik direct daarna aan de beurt ben. Veel plezier komende week met Fey en Shukla. Ook dan kun je waarschijnlijk wat meer Nederlands praten dan de afgelopen maanden.
    Tot gauw en dikke knoevel van ons allemaal.

  • 21 November 2009 - 13:19

    Joyce,kim,sanne:

    Haaa Bram.
    Nog iets meer als 2 weken en dan sta je weer op nederlandse bodem! Leuke foto's! en tot gauw
    groetjes the lemmens family

  • 22 November 2009 - 13:44

    Marcel:

    Hoi Bram, leuke trips maken die arme harwerkende studenten. Ik zie dat je nog geen uitdrogingsverschijnselen vertoont. (smaken die Amerikaanse Brouwsels overgens wel een beetje!?) Succes met het afronden van je stage en geniet er nog van. Groetjes Marcel, Annie, Anne, Roel en Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 697
Totaal aantal bezoekers 33574

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: