Shooting Hoops - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Shooting Hoops - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Shooting Hoops

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

31 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heb gisteren een camera gekocht en heb deze vanmorgen maar eens geïnstalleerd. Als het goed is vind je hier op de site ergens een foto van mijn appartememt. Zal morgen wat foto's maken van de uni hier als ik er tijd voor heb.

Gisteren ben ik weer met de buren op stap geweest en hebben we weer beerpong gespeeld. Heb eindelijk een aantal spellen gewonnen.

Vandaag ben ik ook voor de eerste keer een stuk gaan rennen. Daarna vroeg m'n Chinese huisgenoot Geng of ik mee wou gaan basketballen in het sportcentrum van de universiteit. Hier heb ik mijn eerste Amerikaanse basketbalwedstrijden gespeeld. Moet zeggen dat ik nog veel kan leren kwa basketbal van de jongens hier. Sportcomplex is erg groot en mooi, je kan er van alles doen: zwemmen, basketballen, ijshockey, fitness etc. En toegang is gratis voor mensen met een Miami University Pass dus dat is mooi omdat ik die ook een heb gekregen afgelopen vrijdag.

Morgen om 9 uur een afspraak met m'n begeleider. Dan gaat het echte stagewerk beginnen. I'll keep you posted.

  • 31 Augustus 2009 - 05:35

    Mam:

    Hoi Bram

    Vandaag gaat dus het echte werk beginnen. Neem je een echt Amerikaans ontbijt met donuts en zo? Of toch maar een vertrouwd Hollands broodje kaas. Geniet en oefen maar je shooting hoops want de hebt de juiste lengte ervoor.
    XX en knoevel van mam en pap

  • 31 Augustus 2009 - 17:34

    Thijs Vromen:

    Hey Bram,

    Basketballen had ik dus echt niet van jou verwacht, daar wil ik dus ook foto's van zien he :p dat lijkt me duidelijk! Succes met je start, ik mag waarschijnlijk woensdag beginnen.

    Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 34251

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: