Last week in the US - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Last week in the US - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Last week in the US

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

04 December 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nog 2 nachtjes slapen en dan vertrekt mijn vlucht 's middags om half 3 via Atlanta richting Düsseldorf. Gelukkig stonden er een hoop leuke dingen op het programma deze week.

Afgelopen dinsdag heb ik de buren mee uit eten genomen bij Fiesta Charra, een mexicaans restaurant, om hun te bedanken voor het geweldig maken van mijn stage hier in Miami. Katy K. werd 21 om 12 uur 's nachts wat we gevierd hebben in het appartement van de buren. Was erg gezellig. De bedoeling was om 's avonds nog uit te gaan maar laten we zeggen dat de combinatie Katy K. en Bacardi daar anders over dachten... ;). Woensdagavond zijn we voor Katy's verjaardag uit gaan eten bij El Burrito Loco, ook weer een Mexicaans restaurant. Erg gezellig, veel bekenden en een leuke groepsfoto kunnen laten maken door een ober. Voor de foto's check:

http://www.mijnalbum.nl/Album=LV7LZISL

Gisteren (donderdag) zijn we ook uit geweest, eerst naar Paul's huis geweest. Daarna naar de verjaardag van Liz en daarna naar Skippers. Hier weer eens kunnen tafelvoetballen (en wat drankjes kunnen winnen ;)). Moet natuurlijk geoefend worden voor het tafelvoetbaltoernooi 2e kerstdag bij Manders zodat we hopelijk weer de finale kunnen spelen dit jaar...

Vanavond staat er voordat we uitgaan weer een ijshockeywedstrijd op het programma. Morgen is het afscheidsfeestje wat ook zeker gezellig wordt. Vandaag heb ik de eerste mensen gedag gezegd en mijn bureau en alles opgeruimd op de uni. Ook heb ik in het appartement alles schoongemaakt en al een deel van mijn spullen ingepakt. Voelt toch een beetje raar om weg te gaan en je klaar te maken voor vertrek als je hier 3 maanden hebt doorgebracht.

Gelukkig zie ik na 3 maanden Ellen weer komende maandag! Hebben net nog even geskyped en konden eindelijk afsluiten met: tot maandag mup!. Voelt toch goed om dat weer te kunnen zeggen!! Tot snel iedereen.

Groetjes Bram

  • 04 December 2009 - 22:50

    Mam En Pap:

    Nog 3 nachtjes slapen en wij mogen je weer af komen halen in Düsseldorf. Al met al is je stagetijd omgevlogen, vooral dankzij je goede buren waar jij al die maanden terecht kon met alles en voor ons was het heel prettig om te weten dat je deze goede buren had. Houd ze maar in ere en zeg maar tegen hun dat ik ze spoedig hoop te zien hier in Panningen. Ze zijn allen van harte welkom en we zullen proberen net zo gastvrij en onderhoudend te zijn voor hun als zij voor jou waren. Bedank ze maar namens ons. Nu nog een mooi afscheidsfeestje tot slot en dan de koffers pakken en de terugreis kan beginnen.
    Nog even Bram en je kunt weer in je eigen bedje slapen. Tot maandagmorgen.

    VERSLAAP JE AUB NIET.

  • 05 December 2009 - 10:59

    Gijs En Ans:

    Tja Bram, de laatste uurtjes zijn aangebroken.
    Je zult na 3 maanden zeker iets achterlaten in de VS, maar je komt met heel veel extra bagage terug. En wellicht heb je daar je leven lang nog plezier van.
    Safe flight back home !!!
    en
    WELKOM THUIS !!!
    Gijs en Ans

  • 05 December 2009 - 16:01

    Joost:

    Heey Bram!

    Zojuist (5 minuten geleden) zijn mijn huisgenoten huiswaarts vertrokken en dat is voor mij ook het begin van het einde. Is idd erg raar.
    Veel plezier vanavond, en goede vlucht morgen! Mocht je je vlucht missen kun je altijd nog een week of 2 in Florida komen crashen ;).

    Mzzzl & Tot over een paar weken!

    Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 33143

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: