Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

01 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het was een gezellig weekend. Halloween zit er nu alweer op. Heb twee leuke avonden gehad vrijdag en zaterdag. Vrijdag zijn we naar High Street gegaan naar een feestje verzorgd door een aantal Fraternities en Sororities. Check de volgende link voor de foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=CDANQQWY

Je ziet van allerlei kostuums voorbij komen, van iPods tot Michael Jackson. Leuk om te zien hoe creatief sommige mensen zijn. De kostuums van mij en mijn buren waren als volgt: John Shea was een kapitein, John Bogden was Captain America in zijn te kleine kostuum, Tyler was een soort van piraat, Jon Seryak was een cowboy op een opblaasbaar paard en ik was een omaatje. Jon had me nog een pruik en een boa geregeld om mijn kostuum helemaal af te maken.

Zaterdag was overdag een luie dag, wat football gekeken bij de buren en dat was het wel zo'n beetje. 's avonds zijn we gaan 'pre-gamen' (= indrinken) bij LT thuis, een vriendin van de buren. Daarna zijn we uptown gegaan naar een club genaamd "Brick Street". Meer mensen dachten daar zo over, met het gevolg dat we buiten in de kou meer dan een uur hebben moeten wachten om binnen te komen...

De stage deze week was niet al te voortvarend. Voor de W-ers, (andere mensen, sla dit gerust over): ik heb mijn wrijvingsmodel nu uitgebreid van een Coulombs wrijvingsmodel naar een Stribeck wrijvingsmodel. We hoopten op wat bijzondere en nieuwe resultaten maar er veranderde bijna niets. Bij een tracking problem bijvoorbeeld kan een PD controller i.c.m. Stribeck wrijving door de negatieve slope leiden tot limit-cycling. Echter niets van deze dingen gebeurt in ons systeem zodat we nu eigenlijk alweer uitgekeken zijn op dit wrijvingsmodel. Verder ben ik bezig geweest met het proberen te bewijzen van convergentie hoewel ons systeem niet convergent is (alleen in snelheid). Theorie is die van Alexey Pavlov met het, kuch, geweldige boek: Uniform output regulation of nonlinear systems: A convergent dynamics approach. Het bewijzen van de convergentie is tot nu toe een beetje spaak gelopen omdat de theorie dus niet echt toepasbaar is voor ons systeem omdat het niet convergent is in de gehele state.

Komende week een kort weekje, vrijdagmorgen om 6 a.m. vertrekt mijn taxi al richting Cincinnati airport waar ik op mijn rechtstreekse vlucht naar Las Vegas stap. Zal wel apart zijn om weer een keer face-to-face Nederlands te kunnen spreken. Heb er in ieder geval echt zin in, wordt zeker een gaaf weekend.

p.s. Marcel Creemers en Tom Hunnekens zijn vandaag jarig, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er een leuke dag van.

p.s.2: Oeluh, Lijsten en Böse, a.k.a. "De Patta Poefs", alvast veel succes op de Leedjesaovend 14 november. Ik hoor nu al veelbelovende verhalen... Zorg maar dat jullie winnen zodat ik ook nog de nodige optredens mee kan maken :). Voor de mensen die denken, waar heeft die het over, check de volgende link:

http://pattapoefs.hyves.nl/

  • 02 November 2009 - 13:07

    Thuisfront:

    We waren het er allemaal mee eens dat je een charmant uitziende oma was, alleen je hele donkere wenkbrauwen verraadden je leeftijd. Ook misten we het omabrilletje. Maar al met al vonden wij dat iedereen er op de foto leuk en fantasierijk opstond. Halloween is volgens ons nog uitbundiger dan het carnaval hier.
    Ook wensen wij je allemaal een knettergoed lang, verdiend, nederlands sprekend weekend toe in Las Vegas. Gok niet teveel, geniet van het mooie weer en alles wat er te zien is en knip wat foto´s voor deze site, dan kunnen wij allemaal nagenieten van jouw weekend Las Vegas.
    Tot gauw en dikke knoevel van iedereen hier.

  • 03 November 2009 - 16:09

    Bunnekes + Floor:

    He brother, hier is alles goed. Weet eigenlijk niet wat ik je moet schrijven of typen of wat dan ook. Ik neem aan dat je het daar wel gaat redden. Genieten doe je volop. En mss een tip voor dit weekend. Altijd op rood spelen. :D Probeer maar zoveel te winnen dat ik ook de rest van mijn leven niet meer hoef te werken. Weet niet of ja al mijn nieuwe auto hebt gezien. Maar de foto's staan op m'n hyves. Ik moest dit trouwens doen van mam. Ookal laat ik geen bericht achter, dat wil niet zeggen dat "ik je niet mis" hahaha. (aub mam, jij ook weer gelukkig). You know what I mean. Je kent mam. Verder is alles rustig hier eigenlijk. Floor is de 9e jarig en dat was het wel zo'n beetje. Op het werk is t nog niet aangetrokken. blablaablablablablaa. Voor de rest weet ik nix meer. Heeft u nog vragen of extra informatie nodig, dan hoop ik spoedig op een reactie van u.

    Met vriendelijke groet, Bigbrother Bart en Floor

    Mzzls

  • 03 November 2009 - 16:10

    Bunnekes:

    opeens had ik de smaak te pakken. Kon nog uren doorschrijven. Maar ik d8 doe maar niet. Dadelijk krijg je nog heimwee naar mij :P
    haha
    tot ..... december.

    Mzzls

  • 03 November 2009 - 16:43

    Bram:

    Haha, I know what you mean inderdaad :). Maar evengoed leuk dat je er wat opzet. Heb je auto gezien, ziet er lekker sportief uit. We maken wel een ritje zodra ik terug ben. Als ik een dikke zak geld win in Vegas zal ik het je zsm laten weten ;). Mazzel, Bram.

  • 05 November 2009 - 21:30

    Ellen:

    Hey lieverd,
    Leuk om al je verhalen te lezen! Maar ik wilde je nog even héééél veel plezier wensen in Las Vegas! Maar dat komt vast goed. Maak er een leuk weekend van en knip veel foto's ;)Spreek je snel weer!
    Kus Ellen

  • 08 November 2009 - 15:23

    Sanne Kim Rian Ellen:

    de familie lemmen en de familie hunnekens zijn weer bij elkaar. er is weer feest in koningslust. joyce en wilma vieren een feestje grtjes kim sanne rian en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 33571

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: