No Cleveland (yet) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu No Cleveland (yet) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

No Cleveland (yet)

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

18 Oktober 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De bedoeling was om dit weekend in Cleveland door te brengen met Seryak. Helaas kregen we woensdag slecht nieuws. Onze rit naar Cleveland moest al om 12 uur 's middags vertrekken vanwegen een afspraak die degene had die moest rijden. Normaal zou dat geen probleem zijn, maar uitgerekend afgelopen donderdag moest Seryak een tentamen hebben om 1 uur 's middags :(. Helaas hebben we geen ander vervoer meer kunnen regelen. We zijn echter evengoed donderdag en vrijdag wezen stappen dus het is evengoed nog een gezellig weekend geworden :). Het tripje Cleveland is nu verzet naar Thanksgiving. Ik ben benieuwd... Hoop dat het dan wel allemaal goed uitpakt.

Gisteren ben ik ook maar eens naar de kapper geweest. Bedankt Ellen om me eraan te herinneren, anders had het misschien nog wel even geduurd... Eerst heb ik twee 'barber' shops geprobeerd in het centrum maar die waren allebei gesloten. Uiteindelijk toch maar naar een 'hair salon' gegaan, die zijn iets duurder en professioneler. 's avonds heb ik Hollandse kost gekookt voor mijn buurman Seryak: champignonssoep en als hoofdgerecht petatten met eigengedraaide gehaktballen. Als tegenprestatie heeft John mij een Amerikaans nagerecht gemaakt: 'Root beer float'. Heeft niets met bier te maken, het is vanille ijs in root beer. Root beer is een soort frisdrank met prik met een vanille smaak. Redelijke aparte combinatie maar was wel lekker.

Afgelopen week hebben we ook ons Vegas hotel geboekt. We gaan 3 nachten overnachten in het Circus Circus Hotel and Casino in Las Vegas. Het ligt meteen aan de Strip. Het is een van de grootste hotels van de wereld (3774! kamers) dus ze zullen waarschijnlijk nog wel wat ruimte voor ons over hebben :). Heb er zin in!

Wat betreft het eindeloze getyp aan mijn verslag, ik ben bijna bijgewerkt. Nog een inleiding en samenvatting typen morgen en dan ga ik weer wat nieuwe dingen uitzoeken en simuleren, eindelijk...De stage zit er nu alweer voor de helft op. Hoop dat de tweede helft net zo leuk wordt als de eerste helft maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Cheers, Bram

• 18 Oktober 2009 - 20:05

Thuisfront:

Blij te lezen dat het weekend toch wel gezellig is geweest en dat jullie de nodige natties weer hebben weggewerkt. En nu op naar de volgende werkweek. Gelukkig zit het type-werk er grotendeels op en kun je je passie van simluaties e.d. weer gaan toepassen. Succes gewenst.
    Waren de gehaktballen goed gelukt en hoe beviel John de Hollandse gehaktbal?
    Ik neem aan dat je bij de kapper geen vollige make-over hebt gekregen of toch wel? Zet maar eens een foto in je album van je "nieuwe" kapsel. Kijken of wij je nog herkennen.
    Maak er een gezellige week van en wij spreken elkaar weer binnenkort.

• 21 Oktober 2009 - 17:04

Jarno:

Wow, det waas ffe 'n stuk bejleaze... :-)

Alles relax doar zoe te leaze. Wanneer kumse eigelijk truuk? Kin mich namelijk neet veurstelle des dich op miene verjeurdaag verstek luts goan...

Have fun, ver zeen os!

• 21 Oktober 2009 - 18:41

Wendy:

Ha jong, balen van diene computer....sterkte met alles truuk te vinden!
    En wat hét de kapper der van kenne maken???

X oet het mistige Venlo