Pics2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Pics2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Pics2

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

09 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De adapter is vandaag al binnengekomen in plaats van morgen dus dat was wel fijn. Gelukkig past alles en kan ik na een week tijd weer eens mijn eigen laptop aanzetten.

Ook heb ik nu de foto's van afgelopen week kunnen uploaden. Ze gaan over van alles: typisch Amerikaanse dingen als een drive-through pinautomaat (hoe lui kun je zijn) en de Taco Bell, foto's van een uitgaansavond afgelopen weekend (waarop mijn buren ook eindelijk eens te zien zijn, ze heten John, John, John en Tylar, serieus, is geen grap), en nog wat foto's van de universiteit. Foto's zijn te vinden op de volgende site:

http://www.mijnalbum.nl/Album=WU4M3RBM

Verder gaat het goed met de stage-opdracht. Morgen begint de NFL (National Football League) dus ga ik bij de buren maar weer eens een American Football wedstrijd kijken. Ken de regels inmiddels wel en dan is het ook wel leuk om te zien.

Bedankt nog iedereen voor de comments op de site, leuk om te lezen.

  • 10 September 2009 - 05:50

    Mam:

    Heb vanmorgen om 07.30 gelijk alle foto's bekenen en ik zie dat je echt in het groen zit. Fijn. Verder lijkt het allemaal even groot en kun je overal je honger en dorst wel lessen. Ook leuk om je buren eens op de foto te zien. Kun je ook nog een keer een foto van hun maken als ze niet zat(?) zijn. Doe ze maar de groeten en zeg maar dat ik ze bedank dat ze zo goed op je passen. Veel plezier met NFL kijken en tot gauw. XXX Mam

  • 10 September 2009 - 10:20

    Ellen:

    Wat een mooie foto's! Ziet er inderdaad erg groen en gezellig uit! Leuk om je buren ook eens te zien. We spreken elkaar snel! Kus x Ellen

  • 10 September 2009 - 11:04

    Wendy:

    Oké nu ben ik echt jaloers op je....
    Ik wil ook NFL kijken!!!
    Ziet er inderdaad Amerikaans uit op de pics. Jij trouwens ook met de tower op de achtergrond en je rugzak.
    Laat je me nog weten wat de match stand wordt.
    Touchdown....ik ga weer verder werken.

    Greets..

  • 11 September 2009 - 15:01

    Joyce:

    Ruige foto's Bram!

    Have a nice time in the States
    Groetjes Joyc

  • 14 September 2009 - 11:19

    Gijs En Ans:

    Ha die Bram,
    Leuk te zien dat je je inmiddels goed thuis voelt. En dan al die activiteiten..... Gelukkig heb je af en toe toch nog een beetje tijd voor je stage opdracht. Enne.... die adaptor, ging die vanzelf stuk of heb je geholpen zodat je ook Labour day kon vieren ?????
    Groetjes, Gijs en Ans

  • 14 September 2009 - 17:01

    Kevin:

    Hey Bram! Goed om te lezen dat het goed gaat daar. Ziet er ook echt super goed uit daar allemaal. Leuke foto's! Enne dat beerpong moet je ons dan ook maar uitleggen als je weer terug bent... Groet Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 32995

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: