Pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Pics

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

01 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heb vandaag weer een aantal foto's genomen, nu van de universiteit. Deze plaats ik niet hier op de site omdat hier maar 10 foto's geplaatst kunnen worden. 3 foto's van het appartment kun je vinden op:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UWHZRG8N

Een aantal foto's van de uni kun je vinden op:

http://www.mijnalbum.nl/Album=FNSQX3FG

gr's Bram

  • 01 September 2009 - 20:34

    Dennizz:

    Hey Bram,

    Zo te lezen gaat alles daar prima :). Ik zie wel dat het daar lekker Amerikaans is: grote gebouwen, parken, een heel stuk luxer dan bij mij! Lucky you dat je kamer al geregeld was; ik moest zelf op zoek. Maar heb dan wel n grote kamer gevonden ;) Tot bij de borrel:p

    Cheers!

  • 01 September 2009 - 21:26

    Marcel:

    Hoi Bram

    Ik zie dat je al aardig gesetteld bent. Mooie foto's op de site, alleen het bed even opmaken voor je een foto maakt!! (grapje).

    Veel plezier en succes en ook de groetjes van Annie, Anne, Roel en Lotte

  • 02 September 2009 - 20:28

    Dennizz:

    Op jouw aanraden ga ik zometeen van de Budweiser genieten ;) Ze hebben hier ook Bavaria, Heineken en Grolsch... Enne als supporter mag ik de sponsor van Liverpool (lees: Carlsberg) natuurlijk niet overslaan. Wel jammer dat het hier de gewoonte is om lauw bier te drinken:(

    Cheers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 33144

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: