Pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Pics - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Pics

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

01 September 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heb vandaag weer een aantal foto's genomen, nu van de universiteit. Deze plaats ik niet hier op de site omdat hier maar 10 foto's geplaatst kunnen worden. 3 foto's van het appartment kun je vinden op:

Een aantal foto's van de uni kun je vinden op:

gr's Bram

• 01 September 2009 - 20:34

Dennizz:

Hey Bram,

Zo te lezen gaat alles daar prima :). Ik zie wel dat het daar lekker Amerikaans is: grote gebouwen, parken, een heel stuk luxer dan bij mij! Lucky you dat je kamer al geregeld was; ik moest zelf op zoek. Maar heb dan wel n grote kamer gevonden ;) Tot bij de borrel:p

Cheers!

• 01 September 2009 - 21:26

Marcel:

Hoi Bram

Ik zie dat je al aardig gesetteld bent. Mooie foto's op de site, alleen het bed even opmaken voor je een foto maakt!! (grapje).

Veel plezier en succes en ook de groetjes van Annie, Anne, Roel en Lotte

• 02 September 2009 - 20:28

Dennizz:

Op jouw aanraden ga ik zometeen van de Budweiser genieten ;) Ze hebben hier ook Bavaria, Heineken en Grolsch... Enne als supporter mag ik de sponsor van Liverpool (lees: Carlsberg) natuurlijk niet overslaan. Wel jammer dat het hier de gewoonte is om lauw bier te drinken:(

Cheers!

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

07 December 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009