Budweiser and Beerpong - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu Budweiser and Beerpong - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Bram Hunnekens - WaarBenJij.nu

Budweiser and Beerpong

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

30 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ben gisteravond toch niet meteen gaan slapen. Ben met een 6-pack Budweiser naar de buren gegaan om me even voor te stellen. De buren zijn 4 Amerikaanse jongens van 20 jaar, allemaal erg aardig. Toen ik binnen kwam waren ze een soort van beerpong (van de film Beerfest) aan het spelen. Ze hadden 's avonds een soort van feestje in hun appartement. Later op de avond zijn we nog naar de uitgaansstraat hier in Oxford geweest met veel bars en clubs. Heb dus aardig wat mensen ontmoet gisteren en denk dat ik vaker met mijn buren op zal trekken en op stap zal gaan.

  • 29 Augustus 2009 - 20:22

    Thijs Vromen:

    Hey Bram,

    Zo te lezen zet je je Nederlandse gebruiken daar gewoon door! Vanavond ook maar eens een biertje besteld, waarna ik 59kronen moest afrekenen (omgerekend ongeveer €6,50) dus dat valt tegen. Verder alles prima.

    Greetz Thijs

  • 29 Augustus 2009 - 21:04

    Ellen:

    Heeej lieverd, erg leuk om al je ervaringen te lezen. We skypen! Dikke kus x Ellen

  • 30 Augustus 2009 - 21:05

    Joost:

    HEHE die bram is 2 seconden in het buitenland en moet meteen bier gaan zuipen :D ik heb in de US nog geen slok alcohol op :P

    Bram veel succes!, we bellen nog!

  • 09 September 2009 - 19:38

    Wendy :

    Ha jong, en geit het goot doar...zoë te leaze waal! Kan je dit lezen het staat namelijk op zijn venloooooossss...
    Grapje.
    Hoe is het met de genius?
    Ik las dat je al hard aan het werk bent geweest, goed zo ik ben trots op je.
    Zo'n BLT burger die ken ik nog van de antillen, die verkochten ze bij Wendy's (soort Mac D).
    Heerlijk...mag je wel een keertje maken ja.
    Leuk om je verhalen te lezen, je hebt een voor de verbeelding sprekende schrijfstijl. Even over je nagel, wat goed dat je die hebt doorgeprikt dat scheelt je een nieuwe nagel!
    Heel veel plezier en voor de momenten dat je iedereen mist, hier gaat alles gewoon zijn gangetje moet je maar denken, voor je het weet ben jij terug met vele verhalen en als je dan vraagt en hoe was het hier zal het antwoord waarschijnlijk luiden, ach gewoon zoals altijd.
    Dus geniet ervan, and shoot some hoops
    (vertalen voor oma en els, schiet met die basketbal in het net)
    Groetjes knoevel, Wendy en Laurens en poot van Toy (die snurkt naast me op de bank, toy dan he, niet lau...haha) Tot mails

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 December 2009

Back in Holland

04 December 2009

Last week in the US

29 November 2009

Thanksgiving

22 November 2009

Dayton airport museum

15 November 2009

Cornhole and Korean food
Bram

Voor mijn stage ga ik 3 maanden naar Noord-Amerika. Ik ga naar Miami University (heeft niks met het zonnige Miami in het zuiden te maken) in de staat Ohio. Hier ga ik 3 maanden onderzoek doen en hopelijk veel zien van de Amerikaanse way of life.

Actief sinds 15 Aug. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 33173

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2009 - 07 December 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: